Reklamacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU  Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Wszystkie produkty oferowane przez sklep www.beedesign.pl są wolne od wszelkich wad, jeśli jednak produkt nie spełni Państwa oczekiwań lub wystąpiły wady w produkcie, prosimy o kontakt pod adres e-mail biuro@beedesign.pl lub pocztą tradycyjną na adres: BeeDesign Powstańców Śląskich 89d/171, 01-355 Warszawa

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail, numer zamówienia, nazwę produktu, opis wady, datę i okoliczności wystąpienia wady i żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres: BeeDesign Powstańców Śląskich 89d/171, 01-355 Warszawa

Do reklamacji ustosunkujemy się w terminie do 14 dni. 

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc umieszczone tam informacje prawne będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: biuro@beedesign.pl